معاون توسعه منابع انساني وزارت نفت از نهايي شدن دستورالعمل تهيه و تغذيه اطلاعات اداري و شغلي كاركنان قرارداد كار مدت موقت جهت ساماندهي نظام جامع پرداخت آنان خبر داد.
به گزارش سايت معاونت توسعه منابع انساني، دكتر سلحشور با بيان اينكه اين موضوع از سال گذشته مورد بررسي قرار گرفته است، گفت: با اجرايي شدن اين دستورالعمل، حقوق و دستمزد كاركنان مدت موقت بازنگري شده و موضوعاتي همچون سابقه كار، مدرك و رشته تحصيلات و سابقه ايثارگري در تعيين حقوق تاثير خواهد داشت.
وي در ادامه تصريح كرد: با انجام مراحل تكميل و بهروزرساني اطلاعات مورد نياز، پيادهسازي نظام جامع پرداخت كاركنان قرارداد مدت موقت اجرايي ميشود.
معاون توسعه منابع انساني پيشتر با تاكيد بر بازنگري حقوق و دستمزد كاركنان مدت موقت توضيح داده بود: به دليل تنوع نوع قراردادهاي پيمانكاري، با اين هدف كه حقي از كسي ضايع نشود، قرار شد در گام نخست براساس قراردادهاي قبلي حقوق افراد در قالب قراردادهاي مدت موقت پرداخت شود تا در نهايت با تهيه فرمولي استاندارد، در پرداخت حقوق و مزايا بازنگري شود.
وي در اين باره گفته بود: تلاش ميشود فوقالعادههايي كه پرداخت آنها اشكال قانوني نداشته و جزء ذات شغل تلقي نميشوند، براساس قانون كار ارائه شود؛ در اين رابطه بهدنبال ايجاد تركيبي از قانون كار و قانون نفت هستيم.
وي در ادامه تصريح كرد: با انجام مراحل تكميل و بهروزرساني اطلاعات مورد نياز، پيادهسازي نظام جامع پرداخت كاركنان قرارداد مدت موقت اجرايي ميشود.
معاون توسعه منابع انساني پيشتر با تاكيد بر بازنگري حقوق و دستمزد كاركنان مدت موقت توضيح داده بود: به دليل تنوع نوع قراردادهاي پيمانكاري، با اين هدف كه حقي از كسي ضايع نشود، قرار شد در گام نخست براساس قراردادهاي قبلي حقوق افراد در قالب قراردادهاي مدت موقت پرداخت شود تا در نهايت با تهيه فرمولي استاندارد، در پرداخت حقوق و مزايا بازنگري شود.
وي در اين باره گفته بود: تلاش ميشود فوقالعادههايي كه پرداخت آنها اشكال قانوني نداشته و جزء ذات شغل تلقي نميشوند، براساس قانون كار ارائه شود؛ در اين رابطه بهدنبال ايجاد تركيبي از قانون كار و قانون نفت هستيم.