close
تبلیغات در اینترنت
تكنولوژي اكسيد جامد پيل های سوختی (SOFC)

اطلاعات کاربری

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
موضوعات
برق منطقه ای
نیروگاه
تولید
انتقال
توزیع
وزارت نیرو
مصوبات جدید
قوانین
تعمیرات برق
تازه های صنعت برق
اخبار
آرشیو
نویسندگان
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 356
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 72
باردید دیروز : 298
ای پی امروز : 22
ای پی دیروز : 72
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 370
بازدید ماه : 3,829
بازدید سال : 46,899
بازدید کلی : 460,796
لینک دوستان
کاربران
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

دردهه 1980 ميلادي شواهد علمي نشان مي داد كه انتشارگازهاي گلخانه اي ناشي از فعاليتهاي انساني خطراتي را براي آب و هواي جهان بوجود آورده است و به اين ترتيب افكار عمومي ، لزوم ايجاد كنفرانسهاي بين المللي دوره اي و تشكيل پيمان نامه اي براي حل اين مساله را احساس كرد. در سال 1997 ميلادي كنوانسيون تغييرات آب و هوايي با هدف تثبيت غلظت گازهاي گلخانه اي دراتمسفر تا سطحي كه از تداخل خطرناك فعاليتهاي بشر با سيستم آب و هوايي جلوگيري شود، پروتكل كيوتو را مطرح نمود و به موجب اين پروتكل كشورهاي صنعتي ملزم به كاهش انتشار گازهاي كلخانه اي مي شوند. هدف نهايي اين كنوانسيون دستيابي به تثبيت غلظت گازهاي گلخانه اي در اتمسفر تا سطحي است كه از تداخل خطرناك فعاليتهاي بشر با سيستم آب و هوايي جلوگيري نمايد و چنين سطحي بايد در يك چهارچوب زماني كافي حاصل گردد تا اكوسيستمها بطورطبيعي خود را با تغييرات آب و هوا وفق دهند و اطمينان حاصل شود كه امنيت غذايي تهديد نمي شود و توسعه اقتصادي بطور پايدار ايجاد مي گردد؛ از اين رو انرژيهاي تجديدپذير روز به روز سهم بيشتري در سيستم تامين انرژي جهان را به عهده مي گيرد. منابع انرژي تجديدپذير بصورت تناوبي دردسترس هستند و بخودي خود قابل حمل يا ذخيره سازي نيستند و به همين خاطر نمي توانند بصورت سوخت بخصوص در بخش حمل و نقل مورد استفاده قرار گيرند. تاكنون متداول ترين سوخت استفاده در بخش حمل و نقل در بسياري از كشورهاي دنيا بنزين و گازوئيل بوده است. خودروهايي كه سوخت بنزين يا گازوئيل مصرف مي كنند موجب انتشار مواد مضر و آلاينده با تركيبات شيميايي پيچيده مي شوند. با آنكه تمهيدات مختلفي جهت كاهش در كشورهاي پيشرفته بكار گرفته شده است، ليكن اين برنامه ها در شهرهاي بزرگ مسئله توليد مواد آلاينده را به حد كافي كاهش نداده است.

 

   
 

 
حجم: 7.41 MB
رمز: www.power2.ir
تعداد صفحات: 135

نوع فایل:pdf

 

درباره : تولید , توزیع , مصوبات جدید ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 386
تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 زمان : 14:11 | نویسنده : admin | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی