loading...

سایت اطلاع رسانی صنعت برق ایران

معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران بر لزوم مديريت مصرف برق و همكاري آحاد مردم و مسئولان در گذر از پيك تابستان سال جاري تاكيد كرد .مهندس شجاع محمودي عالمي گفت : عمده مصرف برق مشتركان در

سهم عمده بخش دولتي در پيك مصرف برق تابستان

admin بازدید : 627 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران بر لزوم مديريت مصرف برق و همكاري آحاد مردم و مسئولان در گذر از پيك تابستان سال جاري تاكيد كرد .
مهندس شجاع محمودي عالمي گفت : عمده مصرف برق مشتركان در تابستان سيستمهاي سرمايشي تشكيل مي دهد .
وي افزود : شركت توزيع برق مازندران وظيفه ارائه خدمات برق به يك ميليون و يكصد و هفتاد هزار مشترك را دارد كه 80 درصد از مشتركان را تعرفه خانگي ، 11 درصد تجاري ، 5 درصد عمومي ، 3 درصد كشاورزي و حدود1 درصد صنعتي تشكيل مي دهند .
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران اظهار داشت : مشتركان خانگي 43 درصد از مصرف برق را به خود اختصاص داده اند .
محمودي ادامه داد : حدود 25 درصد از مصرف برق استان به مشتركان صنعتي ، 14 درصد به مشتركان كشاورزي ، 9.16درصد به مشتركان عمومي و 8 درصد به مشتركان تجاري اختصاص دارد .
وي خاطرنشان كرد: پيك مصرف برق در استان مازندران در دو زمان روز و شب اتفاق مي افتد كه يكي 11 تا 15 كه پيك مصرف در روز است و 20 الي 23 كه پيك مصرف در شب است .
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران به چگونگي گذر پيك مصرف روز اشاره و يادآور شد : پيك مصرف روز را مشتركان خانگي و دولتي تشكيل ميدهند كه مشتركان خانگي با راهكارهايي كه ارائه شده همكاري بسيار خوبي دارند ليكن همكاري مشتركان دولتي در گذر از پيك تابستان ضروري است . محمودي به روند مصرف برق بخش دولتي پرداخت و گفت : 25 درصد از مصرف برق بخش دولتي را روشنايي ، 50درصد سسيتمهاي برودتي و 25 نيز لوازم و تجهيزات اداري تشكيل ميدهند .
وي افزود : با توجه به اينكه مشتركان دولتي در گذر از پيك روز نقش موثري دارند همكاري انها نيز در 4 ساعت پيك بويژه از ساعت13 تا 15 بسيار تاثير گذار خواهد بود .
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران به تعامل بسيار خوب رسانه ها با روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اشاره كرد و نقش رسانه ها در ترويج ، اشاعه و گسترش فرهنگ بهينه مصرف برق را بسيار با اهميت دانست.
محمودي اظهار داشت : ابزار مهم تبليغي ، فرهنگي و آموزشي مديريت مصرف برق و بهينه سازي آن رسانه ها هستند كه با توجه به رسالت رسانه ها و نقش موثر آنها در جامعه از جمله نقش خبررساني ، آگاهسازي ، آموزش و فرهنگسازي و انتقال پيام و اطلاعات به جامعه مي توانند پل ارتباطي بين مردم و صنعت برق به شمار آيند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 5,704
  • بازدید سال : 29,232
  • بازدید کلی : 649,386