loading...
سایت اطلاع رسانی صنعت برق ایران

نوآوري هادر خدمت رساني، برق اهواز را به رتبه عالي رساند

admin بازدید : 1029 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

برق اهواز حائز كسب رتبه عالي طرح تكريم ارباب رجوع در ميان 87 دستگاه اجرايي استان خوزستان شد.
مهندس يداله حضرتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت :مطابق بررسي هاي به عمل آمده توسط شوراي عالي اداري استانداري خوزستان و بر اساس نظارتهاي صورت پذيرفته ، اين شركت در مجموع شاخص ارزيابي موفق به كسب رتبه عالي در خصوص حفظ كرامت مردم در نظام اداري گرديد.اين موفقيت با تلاش كليه كاركنان اين شركت در طول سالهاي اخير كه همواره رضايتمندي مردم را سرلوحه كار خود قرار داده اند حاصل شده است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز درادامه به اجراي طرحهاي ابتكاري و نوآوري در ارائه خدمات به مشتركين پرداخت و گفت: اجراي طرح هاي ساماندهي شبكه برق و جايگزيني كابل هاي خودنگهدار به جاي شبكه سيمي قديمي و فرسوده از ابتكارات اين شركت در سالهاي اخير بوده است كه ضمن كاهش چشمگير تلفات انرژي موجب بهبود پايداري شبكه برق و كاهش خاموشيهاي اتفاقاتي در مناطق مختلف و درنتيجه فراهم شدن زمينه ايجاد رضايتمندي مردم ومسئولين استاني و وزارت نيرو را فراهم نموده است .
وي خاطرنشان ساخت: همچنين در زمينه نوآوري در خدمات مشتركين اين شركت براي اولين بار در كشور نسبت به ارسال صورتحساب برق به صورت ديجيتالي به مشتركين اقدام نموده است كه بازخورد مناسبي را از سوي مردم در پي داشته است.
حضرتي افزود: اين رتبه بر اساس تجزيه و تحليل و سنجش ميزان رضايت مراجعين از نحوه ارائه خدمات در بين دستگاه هاي اجرايي استان و با هدف سنجش شاخص هايي از قبيل شفافيت فرآيند ها و نحوه اطلاع رساني به مراجعان، ميزان اعتماد به دستگاه، نوع رفتار كاركنان دستگاه ها و ميزان رضايت از ارائه خدمات به مردم ارزيابي شده است.
وي با اشاره به جايگاه مهم تكريم در شركت هاي توزيع برق تاكيد كرد: شركت هاي توزيع نيروي برق به عنوان پيشاني صنعت برق كشور بيشترين ارتباط را با مردم دارند و برهمين اساس در اين شركت ها طرح تكريم ارباب رجوع از اهميت ويژه اي برخوردار است. تلاش در جهت افزايش رضايت مشتريان همواره بايد سرلوحه اقدامات شركت بوده و اين امر پيوسته بايد در حال پيشرفت باشد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز درباره اقدامات انجام يافته در زمينه طرح تكريم گفت: تدوين دستورالعمل طرح تكريم ارباب رجوع، تشكيل كميته سلامت اداري و طرح تكريم، ايجاد ساز و كارهاي لازم به منظور اخذ نظرات مشتريان، نظر سنجي از ارباب رجوع، ارائه خدمات غير حضوري، ايجاد ميز خدمت از اهم اقدامات اين شركت در جلب رضايت حداكثري ارباب رجوع به شمار مي آيد.
حضرتي در پايان خاطر نشان كرد: بر اساس ارزيابي صورت گرفته از سوي شوراي عالي اداري و اعلام رسمي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان اين شركت توانسته است رتبه عالي در زمينه ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري را با كسب نمره كل 86.14 و رتبه 3 از ميان 87دستگاه اجرايي و رتبه 2 در گروه شركت هاي دولتي ارزيابي و رده عالي را در استان خوزستان كسب نمايد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 5,855
  • بازدید سال : 12,608
  • بازدید کلی : 709,752