close
تبلیغات در اینترنت
نوآوري هادر خدمت رساني، برق اهواز را به رتبه عالي رساند

اطلاعات کاربری

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
موضوعات
برق منطقه ای
نیروگاه
تولید
انتقال
توزیع
وزارت نیرو
مصوبات جدید
قوانین
تعمیرات برق
تازه های صنعت برق
اخبار
آرشیو
نویسندگان
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 356
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 344
باردید دیروز : 182
ای پی امروز : 43
ای پی دیروز : 71
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,272
بازدید ماه : 3,674
بازدید سال : 3,674
بازدید کلی : 417,571
لینک دوستان
کاربران
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات

برق اهواز حائز كسب رتبه عالي طرح تكريم ارباب رجوع در ميان 87 دستگاه اجرايي استان خوزستان شد.
مهندس يداله حضرتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت :مطابق بررسي هاي به عمل آمده توسط شوراي عالي اداري استانداري خوزستان و بر اساس نظارتهاي صورت پذيرفته ، اين شركت در مجموع شاخص ارزيابي موفق به كسب رتبه عالي در خصوص حفظ كرامت مردم در نظام اداري گرديد.اين موفقيت با تلاش كليه كاركنان اين شركت در طول سالهاي اخير كه همواره رضايتمندي مردم را سرلوحه كار خود قرار داده اند حاصل شده است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز درادامه به اجراي طرحهاي ابتكاري و نوآوري در ارائه خدمات به مشتركين پرداخت و گفت: اجراي طرح هاي ساماندهي شبكه برق و جايگزيني كابل هاي خودنگهدار به جاي شبكه سيمي قديمي و فرسوده از ابتكارات اين شركت در سالهاي اخير بوده است كه ضمن كاهش چشمگير تلفات انرژي موجب بهبود پايداري شبكه برق و كاهش خاموشيهاي اتفاقاتي در مناطق مختلف و درنتيجه فراهم شدن زمينه ايجاد رضايتمندي مردم ومسئولين استاني و وزارت نيرو را فراهم نموده است .
وي خاطرنشان ساخت: همچنين در زمينه نوآوري در خدمات مشتركين اين شركت براي اولين بار در كشور نسبت به ارسال صورتحساب برق به صورت ديجيتالي به مشتركين اقدام نموده است كه بازخورد مناسبي را از سوي مردم در پي داشته است.
حضرتي افزود: اين رتبه بر اساس تجزيه و تحليل و سنجش ميزان رضايت مراجعين از نحوه ارائه خدمات در بين دستگاه هاي اجرايي استان و با هدف سنجش شاخص هايي از قبيل شفافيت فرآيند ها و نحوه اطلاع رساني به مراجعان، ميزان اعتماد به دستگاه، نوع رفتار كاركنان دستگاه ها و ميزان رضايت از ارائه خدمات به مردم ارزيابي شده است.
وي با اشاره به جايگاه مهم تكريم در شركت هاي توزيع برق تاكيد كرد: شركت هاي توزيع نيروي برق به عنوان پيشاني صنعت برق كشور بيشترين ارتباط را با مردم دارند و برهمين اساس در اين شركت ها طرح تكريم ارباب رجوع از اهميت ويژه اي برخوردار است. تلاش در جهت افزايش رضايت مشتريان همواره بايد سرلوحه اقدامات شركت بوده و اين امر پيوسته بايد در حال پيشرفت باشد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز درباره اقدامات انجام يافته در زمينه طرح تكريم گفت: تدوين دستورالعمل طرح تكريم ارباب رجوع، تشكيل كميته سلامت اداري و طرح تكريم، ايجاد ساز و كارهاي لازم به منظور اخذ نظرات مشتريان، نظر سنجي از ارباب رجوع، ارائه خدمات غير حضوري، ايجاد ميز خدمت از اهم اقدامات اين شركت در جلب رضايت حداكثري ارباب رجوع به شمار مي آيد.
حضرتي در پايان خاطر نشان كرد: بر اساس ارزيابي صورت گرفته از سوي شوراي عالي اداري و اعلام رسمي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان اين شركت توانسته است رتبه عالي در زمينه ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري را با كسب نمره كل 86.14 و رتبه 3 از ميان 87دستگاه اجرايي و رتبه 2 در گروه شركت هاي دولتي ارزيابي و رده عالي را در استان خوزستان كسب نمايد.

درباره : انتقال , توزیع , قوانین ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 453
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 زمان : 15:14 | نویسنده : admin | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی